Začetek Facebooka

Trenutna vroča novica interneta, spletni servis Facebook, je dobil svojo oglaševalsko zasnovo. Njegov 23 letni ustanovitelj, novopečeni miljarder Mark Zuckerberg, je v torek javnosti predstavil sistem, ki postavlja nove temelje v oglaševanju na internetu.

Oglaševalski servis se sestoji iz treh gradnikov: Facebook Pages, Social Ads in Insights.

Pages omogoča podjetjem izgradnjo svojih profilov, preko katerih lahko uporabnikom na kreativen in zanimiv način ponudijo različne možnosti promocije storitev, izdelkov in znamk. Social Ads temelji na združitvi oglasov podjetij in priporočil ter akcij uporabnikov. Insights razširja profile uporabnikov in omogoča oglaševalcem bolj natančno ciljanje.

Pristop pomeni vključevanje uporabnikov v oglaševalski proces. Uporabniki preko svoje socialne mreže širijo sporočila in priporočila o produktih. S tem dobi izraz vsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki (user generated content) nov pomen: oglasi, ki jih ustvarjajo in širijo uporabniki.

Nov sistem je že sprožil velik polemik o privatnosti in mejah ciljanega oglaševanja.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *