Novo leto prinese možnost za napovedovanje gibanj in trendov v prihajajočem letu. Prav tako pa nam omogoča oceno, koliko preteklih napovedi se je uresničilo.
Strokovnjaki in mediji v 2008 napovedujejo:
- uporabniki se bodo še v večji meri posluževali t.i. 2.0 spletnih strani in storitev,
- povečeval se bo delež uporabe družabnih mrež,
- socialne mreže in drugi servisi bodo postali manj centralizirani,
- delež oglaševalskega denarja na internetu se bo povečeval,
- na trende v oglaševanju in marketingu bodo vplivale Olimpijske igre na Kitajskem in predsedniške volitve v ZDA,
- povečeval se bo delež uporabe mobilnikov za deskanje po spletu,
- video bo dobil vlogo osnovnega spletnega medija,
- pojavile se bodo prve uporabne semantične aplikacije in servisi,
- odprti standardi bodo pričeli pridobivati na pomenu in vrednosti.
Približno polovica vseh najstnikov v ZDA uporablja storitve spletnih klepetalnic, poroča eMarketer. Raziskava je pokazala, da 70% najstnikov raje poseže po spletnih klepetalnicah kot po elektronski pošti. Nasprotno se 76% odraslih raje odloči za komunikacijo preko elektronske pošte.
Najstniki navajajo (pewInternet), da si na ta način izboljšujejo odnose s sovrstniki in prijatelji. Čas, ki ga preživijo na internetu gre na račun časa, ki bi ga drugače preživeli z družino. Poleg klepetanja vzporedno brskajo po internetu, igrajo spletne igre in sledijo splošnim trendom.
Manj takšne interaktivnosti je prisotno pri odraslih, ki jim spletno klepetanje predstavlja večji problem, saj je potreba po hitrejšem odzivu moteča, poleg tega pa zagotavlja manj občutka zasebnosti