Optimizacija spletnih strani pomeni prvi in osnovni korak podjetjem, ki se želijo učinkovito predstaviti na spletu ali generirati prihodke. Učinki optimizacije so:
- prinaša dodano vrednost in zmanjšuje stroške,
- stran je uporabniško enostavnejša, preglednejša in učinkovitejša,
- stran vsebuje elemente, ki omogočajo povezljivost navzven,
- spletno mesto visoko rangira na spletnih iskalnikih,
- spletna stran je vsebinsko konsistentna s cilji podjetja,
- spletno mesto je prepoznavno pri različnih spletnih skupinah in uporabnikih,
- poveča obisk preko povezljivosti navznoter.
Nudimo učinkovite pristope optimizacije, ki bo vaše strani pripeljala na najvišja mesta na iskalnikih ter maksimizirala povezljivost in uporabniško izkušnjo. Optimizacijo prilagodimo tržišču, kjer podjetje deluje (Slovenija, lokalni in globalni trgi).
Optimizacija za iskalnike
Iskalniki so orodja, preko katerih danes več kot 80% uporabnikov išče vsebine na spletu. Od teh jih je 79% zadovoljnih že z rezultati na prvi strani iskalnika, tako da druge strani sploh ne obiščejo. Optimizacija strani za iskalnike omogoča spletnim mestom visoko pozicijo, vidnost, obisk ter poveča možnost generiranja zaslužka.
Učinki učinkovite SEO so:
- visok učinek glede na vložena sredstva (ROI),
- prihranek pri drugih možnostih oglaševanja,
- povečanje prepoznavnosti podjetja, blagovnih znamk,
- povečanje obiska strani,
- povečanje števila aktivnih uporabnikov,
- povečanje prihodkov s strani posredne in neposredne prodaje.
Optimizacija je lahko enkratna ali kuntinuirana. Naročniku zmanjšamo tveganje, saj plača učinek, ki ga je moč konkretno meriti preko mesta v iskalniku.
Optimizacija spletne strani za uporabnike
Cilj oglaševanja je uporabnika pritegniti na spletno mesto, cilj optimizacije uporabniške izkušnje pa ga je na strani zadržati. Optimizacija uporabniškega vmesnika obsega:
- testiranje “prvega vtisa” strani,
- analizo elementov na strani,
- analizo organizacije podstrani,
- analizo grafike, dinamičnih vsebin,
- določitev vročih mest na strani (hotspots),
- opaženost pasic (banner blindness analizo),
- vsebinsko analizo strani glede na uporabniška pričakovanja,
Optimizacija uporabniške izkušnje ima splošne zakonitosti in specifične glede na tip obiskovalca.
Optimizacija za družbena omrežja
Optimizacija za socialne medije pomeni uporabo orodij za povečanje prepoznavnost spletne strani preko t.i. socialnih medijev in socialnih skupin. Dopolnjuje SEO, saj izboljša povezljivost spletne strani s pomočjo:
- socialnih strani (MySpace, Facebook…),
- strani z video vsebino in fotografijami (Youtube, Flickr, moj-album…),
- virtualnih iger in virtualnih prostorov,
- strani z zaznamki (Digg, del.icio.us…)
- strani z novicami (Yahoo, Techmeme, Google…)
- forumov, podcastov, wikijev, IM, RSS…
Nudimo kakovostne in kreativne SMO rešitve ponudnikom spletnih vsebin, spletnim trgovinam in spletnim portalom. Svetujemo tudi ostalim ponudnikom, kje je uporaba optimizacije ustrezna.