Še pred časom so podjetja za povečevanje ugleda blagovnih znamk uporabljali predvsem klasične kanale, splet pa le kot podporo tovrstnim akcijam. Vendar novejše analize kažejo, da podjetja splet kot nosilni kanal vse pogosteje vključujejo v svoje marketinške in oglaševalske načrte.
Kot trend-setter se je zopet izkazal Nike, ki je s svojim družabnim spletnim mestom, Nike+ zadel v polno ter prehitel Coca-Colo, Adidas, H&M…
Nike je s spletno stran, namenjeno povezovanju in druženju tekačev, objavil pred dvema letoma. Po podatkih se je v tem času tržni delež Nike športnih copat v ZDA povečal s 48% na 64%. Pomemben delež pri tem je šel na račun Nike+.
Nike seveda ni bil prvi, ki je poskušal družabna omrežja uporabiti za znamčenje izdelkov. Uspeh jim je prinesla strategije, kjer niso le ustvarili spletnega mesta in čakali na uporabnike, ampak so uspešno povezali tek in glasbo. Nike+ je športne copate preko Sport Kit spojilo z iPodom, uporabniki pa so podatke lahko objavili na spletno stran. S tem je stran postala virtualno zbirališče z okoli 100 milijoni uporabnikov in velikim vplivom na prodajo.